Home

Povestea mea e una foarte simplă, dar în acelaşi timp e una cu totul specială şi începe într-o zi frumoasă de toamnă când natura se pregătea să intre în hibernare. Era o frumoasă zi de toamnă ca multe altele, care nu anunţa nimic special, dar uite că în acea zi avea să se întâmple un lucru care avea să mă ajute să mă redescopăr. În acea zi am intrat în casa mea virtuală pentru a lăsa din nou gândurile mele să se transforme în cuvinte, şi fiindcă îmi place să citesc în fiecare zi ceea ce au mai scris şi bloggerii pe care îi urmăresc, am dat să văd dacă au apărut noi articole. Aşa am descoperit un articol scris de un blogger căruia îi urmăream blogul, articol în care se preciza faptul că în curând începe o competiţie numită SuperBlog. Având în vedere că sunt o fire curioasă şi întrucât mă încântă competiţiile, am început să citesc articolul pentru a afla mai multe detalii. Am aflat din articol că SuperBlog este o competiţie în care bloggerii au prilejul să-şi testeze creativitatea, şi să câştige şi premii interesante. Mi-am zis că aceasta este şansa mea de a afla cât de creativă pot fi, de a căpăta cât mai multă experienţă. M-am înscris imediat în competiţia pe parcursul căreia m-am redescoperit pe mine şi am aflat de ceea ce sunt în stare……

Lasă un comentariu